Friday, April 11, 2008

Kombinasi mantap!

Alhamdulillah malam semalam MSA election berjalan dengan lancar. Pertama sekali penghargaan kepada Imad, Anas, dan semua ahli board member yang lain utk previous term yang xdapat saye sebutkan di sini kerana sepanjang kendalian mereka MSA banyak melakukan aktiviti2 yang bermanfaat dan berjaya. Terima kasih.

Bagi ahli2 board baru pula,inilah masanya anda membuktikan kemampuan dengan bekerja secara direct untuk dan demi Islam for the sake of Allah taala. First skali bersihkan dan luruskan niat supaya segala perbuatan anda dalam MSA ini hanya untuk mencari redha Allah sahaja. insyaAllah amalan2 anda akan direward oleh Allah. ini sepatutnya menjadi motivasi utama, bukan lain2 perkara. Kombinasi mantap ini saya harapkan berjaya menghidupkan lagi Islam di vandy ini.

Kepada rakan2 yang bukan dalam board, kita tetap bertanggungjawab membantu board menjadikan apa saja program berjaya. MSA bukan hak mereka sahaja. tapi hak semua orang Islam di Vandy.tak gitu? oleh itu harapnya berikan kerjasama dan juga idea2 bernas. eh, bukan setakat kerjasama, kita sendiri pun patut contribute directly utk MSA dalam ape juga bentuk seperti promosi dll.

Di sini saya taruk ahli2 board baru untuk MSA dengan tujuan supaya kita boleh terus kenal dan mulakan kerjasama. Kene kenal sume nih, kalo x malu je heh. oops, jangan lupa visit website MSA di sini. kene bookmark nih, penting.

President:
Hassan Atassi

Vice President:
Mohsinah Usmani

Secretary:
Hana Nasr

Treasurer:
Nadia Ansari

Da'wah Chair:
Khairul Amar Rizali

Webmaster:
Imran Huda
Mohammad Muhaimin Aminuddin

Publicity Chair:
Neelam Khan
Hubab Al Munzir Asmawi

Social Chair (brothers):
Ali Siddiqui
Muhammad Rizwan Rozlan

Social Chair (sisters):
Nur Izzati Iliyes
Nur Dayana Abd Rahman

Community Service Chair:
Yasmin Nuru
Atif Choudhry

No comments: